2-5 spelers
Uitgever: APAS verlag
30-45 minuten
Genre: bluffen/dobbelspel
leeftijd 10+
Je bent in China in de regio Wulong. Je zit achterin een donkere kroeg, je hebt schulden en je wordt gedwongen om deze schulden af te lossen. Vandaag is de laatste kans om zo veel mogelijk geld bij elkaar te gokken. Probeer een risico te wagen als je zelf gooit en een zo hoog mogelijk bedrag voor je worp binnen te halen, terwijl je medespelers geld inzetten op wat jij gooit. Wie aan het einde van het spel het meeste geld heeft, heeft het spel gewonnen.
Wat zit er in de doos: Een dobbelbeker, 5 dobbelstenen, een berg fiches met verschillende waardes, 20 kaarten (4 kaarten per speler) om de uitkomst mee te gokken, 1 kaart met uitkomsten, 5 kluiskaarten.
De startspeler rolt zijn/haar 5 dobbelstenen door de dobbelbeker ondersteboven te zetten. Dan kijkt hij onder de beker naar het resultaat. Voor de startspeler geldt: de dobbelstenen kunnen geld opleveren. 1 draak is 1000 munten, 1 tijger is 500 munten, 3 of meer dezelfde cijfers leveren ook munten op. Andere spelers gokken op het aantal punten dat de speler deze ronde uiteindelijk heeft.
Na de eerste worp zet iedereen in op de worp van de startspeler. Als iedereen ingezet heeft, wordt de beker opgetild en het resultaat van die worp wordt zichtbaar. Zit daar een draak of tijger bij of 3 dezelfde of meer, dan komt daar een score uit. De speler aan de beurt legt dan tenminste 1 dobbelsteen opzij. Er kan nu gekozen worden om opnieuw te gooien om meer punten te halen of om te stoppen. Wanneer de speler door gooit moet hij weer opnieuw een draak, tijger of een combinatie van 3 of meer gooien om opnieuw punten te krijgen. Wordt er geen goede combinatie gegooid, dan is de beurt voorbij en heeft de speler geen punten. Is de speler tevreden met het gegooide resultaat dan wint hij de verdiende munten.
Zoals eerder vermeld kunnen de andere spelers gokken op een bepaald resultaat: Nul punten of 500-5000 punten = 1:1 uitbetaling. Bij een gok voor 5500-10000 punten is 1:2 uitbetaling en 10000 punten of meer = 1:4 uitbetaling. De winnaars worden uitbetaald en de verliezers leveren hun inzet bij de kluis van de bank in. Als de kluis vol is wordt die kaart omgedraaid en komt er een all-in kaart tevoorschijn met een bepaald uitkeerpercentage. Zo zijn er 5 kluiskaarten. Als de laatste kluiskaart omgedraaid is eindigt het spel en diegene met de meeste punten wint!